Burakreis Arkadaşlar oyunu korsan almama ragmen online oynıya biliyorum acaba eanin tanıdıgı bişeymi bu yoksa bende eşşek sansımı var?Deniyen varsa yorumlarınızı alablirmiyi??
punisherGS Orjinal Mesajı Yazan: Burakreis Arkadaşlar oyunu korsan almama ragmen online oynıya biliyorum acaba eanin tanıdıgı bişeymi bu yoksa bende eşşek sansımı var?Deniyen varsa yorumlarınızı alablirmiyi?? benim oyun tak çalıştır kurulum yok ama bende ea member name we password yarattım. ama online a girip rakip buluyrm oyun tam açılırken windows a donuyo bağlantının kotuluğunden olabilr sanırım. ve trojen horse blocked diyo norton antivırus. bu ne diyeceksiniz?:D
YiGiDo_n°1 oyun online oynaniyo normalde korsan olsa bile, online mode dan atmasi bildigim kadariyla normal bi forumda gormustum eagames in bi hatasindan kaynaklaniomus zaten onlarda bu sorun için bi patch çikarmislardi link bende yok ama google'da bulursun..