arkadaşlar ben barcelona yı seçtim ama transfer bütçesi olarak 6m $ werdiler.acaba sadece barca da mı böle diye başka takımları seçtim we werdikleri bütçeler şöyle:chelsea:125m $,real madrid:10-15m $ arası bişeydi,at.madrid:10m $(we at.madrid dünyanın en zengin kulüplerinden birisidir),inter:20m $ ciwarı...yani gördüğünüz gibi chelsea dışında hepsi kendi bütçelerine göre çok altta.ama bnm oyuncularıma teklif yapacakları zaman milyonlarca dolar paraları oluyor.acaba sizde de böyle bi sorun warmı?