arkadaşlar sistemim fifa 2007 için yeterli fakat ciddi bir problemim var
bildiğiniz gibi fifa serilerinde ayarlar bölümünde details seçeneği olur ve low medium ve high olarak üç seçenek vardır görüntü kalitesi bakımından en iyisi high seçeneğidir. fakat bende low ve high ın hiçbir farkı yok
doğal olarak oyunun gerçekçiliği çok az saha gerçek gibi değil sanki yeşil bir zemin oyuncular da öyle
fifa 2007 mi böyle yoksa sizin çözünürlüğü,görüntü kalitesini arttırmak için yaptığınız bir ayar var mı?