Şimdi Kardeşim Bende Kulandıgım için Sana detaylı anlatacam Şimdi fifa07 Türkçe Yapmışsan türkçe kontroller diyecen Sonra <> Ok işaretlerı var Yukarda Yanı Biri KılawYe Biri joystick <> Yukarda Gördügün Oklara tıklıyorsun ve KArşına Gelıyor HEr hangi defult mu ne yazıyor Ona BAsarsan tuşlar failete Giriyor ve cık oyuna Gir Tamam Bak Bir daha diyorum <> Ok işaretleriyle diyer tarafa Geç:P
ayar yapmışsan Anlarsın orda belli Olur zaten en baştakının bir altını tıkla tuşlar failete Girsin Ve cık Hepsi Bu:P umarım Yardımcı OlMuşumdur!