taptuk Pes 6 daki bu abukluğa anlam verebilmiş değilim. Hadi köpek kafalar neyseydide dinozorda dolaşmak... ;D
soccerman Orjinal Mesajı Yazan: nihatxxxx Galatasaray'ıma da lazım böyle bir oyuncu... Ewet. Canavar gibi... :D