buraqqqq **oyunda create tournament den ülke koymayı yapamadım arkadaşlar yani sanırsam oyunda ülkelerle sadece dostluk maçı oluo oyunda kendiliğinden uluslararası bir kupa varmı yada create tournament den sizler ülke seçebiliomusunuz?? **
N.G. BARISH craete tournamente girdikten sonra "auto fill from" dan "International" yani uluslararasini sectikten sonra milli takimlarla kupa maclari oynaya bilirsin.