**Arkadaşlar benim bilgisayara virüs bulaşmıştı fifa 2007'de maça başladımmı donuyordu sonrada bilgisayar yeniden başlatılıyordu otomatik.Virüs bulaştığı için bilgisayara format atmıştık yine fifa 2007'yi kurdum yine maça girdimmi donup sonrada bilgisayar yeniden başlatılıyor hayla fifa 2007 doğru dürüs oynayamıyorum daha önceden böyle olmuyordu sorun neden kaynaklanıyordur lütfen yardım?**:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(