1 haftadır fifa sorunsuz çalışırken 2 gün önce açdığımda tam maça başlıyacam loading yaparken fifa 07 exe hatası yazıp hata raporu verdi bende oyunu sildim tekrar kurdum bu sefer fifa ikonuna bastığım anda aynı hatayı veriyor.Bunu nasıl çözebiliriz.Orjinalde bu sorun olurmu