Ozzy_AFR Türkiye liginde alt-yapıdan hep alman oyuncular gelio..Bi tanede Kongolu çıktı..Böle bişey başına gelen warmı? Başına gelenler burada toplayalaım altyapıları...
saridev O neki bende kayserisporla oynuyorum ve fenerbahcenin alt yapisindan sag bek icin roberto carlos adinda bi genc cikti.
Ozzy_AFR Yabancı deil Türk farkındaysanız kontenjanla alakası yok ... @saridev ; SS koy da inanmak için sebebimiz olsun ... R.Carlosmuş :d:d
siberjoseph Bence dogal bi sey cok oluo bu oyunda altyapiya baya bi onem wermisler o yuzden hep farkli irklardan oyuncu cikio
[silindi] fener de sidney ve diogo die iki adam çıktı 15 16 yaşlarında brezilyalı ikisde ama türk asıllılar
giannis bana da bi tane yunan watandaşı çıktı ama türk watandaşı deildi... 15 yaşında... ben de boşa saldım kontenjan yiyo diye :D:D:D