..Nicklas.. arkadaşlar bende windows media player 11 yüklüydü güzel güzel çalışırken birden hata werdi we kapandı bi daha da açılmadı bende progra ekle kaldırdan sildim ama şimdi windows media player 9 da açılmıo bu hatayı weriyor ne yapacam çözümü nedir bunun?
Kokane Buraya bi göz at. Bende benzer bisey olmustu bi kac günde cözdüm. http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=67896
Kokane Kardes sen konuyu iyice incele. Sonucta ayni uygulamayi yapmak zorundasin. Orda nasil eski WMP'i dönebilecegini yazmisim.