TSL PES7 icinmi yapilcak? bi konu bulamadim PES6 TSL icin... Kimler yapiyo... neler yapilacak Projeler detayli sekilde bi Konu varmi TSL hakkinda????? Yok!
B-E-N
G-Ö-R-E-M-E-D-I-M
e neden yok...?
ya yapilmassa?
kadro saglammi?
TSL yi beklemekle kârlimi cikariz?
cok sorubirden degilmi yani.... ortada birsey olmayinca insan telaslaniyor... ozaman ellimizdeki tslyi kendimize göre gelistirmek istiyoruz.. sizlerin yaptigi FACELERLE.....
Kolay Gelsin..... TSL KONUSUNUN Linkini de yollamayi unutma