da slyva.bobo BU FACELERE 2. KEZ YARUM YAPIYOM. VEYİNE AYNI ŞEYİ DİYOM. SÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜPPPPPPPEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRR.
jakin33 Orjinal Mesajı Yazan: PeSm@NiAc Yapıcam Bjk'lilerin hepsini yapıcam biraz zaman verin pek vakit bulamıyorum face işine İşte bu habere çok sevindim :D saol emeğine sağlık başarıların devamını dilerim
PeSm@NiAc Saolun Edu'nun linki http://www.turkcepaylas.com/indir/edu_unknow_0276933-str.html Karma face pack'in linki(hemenpaylaş kapatılmıştı yeni link http://www.speedyshare.com/714423541.html
PeSm@NiAc Game Graphic Studio veya dkz studio ile ekliceksin bu konuda forumda anlatımlar mevcut ararsan bulursun