YA KARDEŞ BEN DAHA OYUNU ALMADIM.AMA SORUNUN CRACK DEN OLDUĞUNU BİLİYORUM.
BENDE OLSAYDIDA ZATEN BURDA PAYLAŞMAK YASAK.SANA Bİ İNTERNET SİTESİ VEREMEYECEĞİM.
EN İYİSİ GOOGLE DAN BAK.ÜZGÜNÜM BU ŞARTLARDA ELİMDEN GELEN BU KADAR.:(
BU ARADA ADIM MONDRAGON DEĞİL MADDRAGON...