darkmen_25 merhaba arkadaşlar ben kendi bilgisayarımda hazırladığım reklam panolarını Fifaya uygulamak istiyorum bunu nasıl yapabilirim? gerekli program varsa nasıl temin edebilirim. şimdiden tüm yardımcı olan arkadaşlara teşşekür eder başarılar dilerim.