Gelişme yok ama satış rekorları kırmış, şuana kadar 3milyon satmış ve zaten fazla gelişmesine gerek yok, zaten üst düzey oyun, tabi teknoloji geliştikçe gerçeklik de artacaktır ki, zaten PS2 tabanlı bir oyunda grafik gelişmesi beklemek hata olur. Fifa ise yükselişe geçti ama en üst seviyede değil, yerin dibinden kurtulup iyi seviyeye geldi, oralarda gelişmek kolaydır yapacak çok şeyiniz var, önemli olan bundan sonra gelişmesi