pes6 da şu an için hiç zevk vermiyoo bana...adam kaçıma yok,ahavdan veya yerden isabetli pas atma oranı çok düşükkk,rakip topu genelde kapıyoo,çalımm atmak için herhangi bir şey yokk,haretketler çok ksıtlı,şut atma tekniği hep aynı,sizde fikirlerinizi yazın arkadaşlarrr....bunlar yapılabiliyosa nasıl olduğunu yazın lütfen..