Evil dick sorunu anlamadim. nasil bi sezon dan fazla oynayamiyorsun? oyundan mi atiliyorsun? yoksa ne?
10oguz hayır oyundan atılmıyorum oyun bittiğinde birinci ligdeki takımlarla maç yapıyorum maçlardan sonra game over yazıyo bende çıkıyorum