.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Cordoba da eski takima kiyak gecti gibi 1. ve 3. golde. Ama helal olsun Antalyaya. kim diyecek diye bekliyordum:p Maç hakkında hiçbirşey söylemiyeceğim!!! olan bu ateşli taraftara oluyor.
devotee Yilmaz Vural gelsin takimin basina. Ciddiyim. En azindan samimiyetinden, hirsindan emin olurdum.
The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: SufferinG_Lq bu hafta bütün rakipler bize(Fenerbahçe) çalştı (: +1907 katılmamak elde değil.
Ozzy_AFR Cordoba'dan şüphe ettim bu maç öle goller yenmez..Yazık oldu Antalya'ya... Yılmaz Vural'ın maçtan sonraki açıklaması çok güzeldi.
_TaYFo_ Bu kaleciyle bu iş yürümeyecek.Beşiktaş gibi bir takımın 3-1'den maçı bu hallere sokma gibi bir lüksü yok..