KargiGS elindeki oyun tek dvd ise bence hiç uğraşma oyun birinci bölümden sonra takılıyo ve ses yok 2 dvd lik versiyonunu her yerde arıyorum torentten çekim dedim 2 gb de kaldı 2 dvd lik versiyonunu bilen varsa nerden aldığını söylerse sevinirim
mpfb1907 ben 2 dvd liği beşiktaş sinan paşa pasajından aldım. Bu arada oyunu başlat ubisoft splinter cell updater diye bişey var ordan update edebilirsiniz. Aynı orda hardware test var ordan da shader modelinizi öğrenebilirsiniz. Ben laptop da çalıştırdım oynuyorum hiç sorun yok 3. bölümdeyim.
RentleSsPR **en cok beklediğim oyunlardandı ama ekran kartım pixel shader 3.0 ı desteklemediği icin acmadı:mad: **
bandobras arkadaşlar bendeki oyun 1 dvdlik versiyonu....oyunda ses yok bişey yok sessizde olmuyor.....acaba düzelten varmı? yada normal çalışan arkadaşlar Sound Klasörünü upload edebilirmi?büyük deilse tabi.... birde bende örneğin kapının altından bakacam bir sorun yaşıyor adam takılıyor ama esc ye basdığımda düzeliyor acaba nedeN? Teşekkürler
KargiGS 2 dvd lik vrsiyonunu bul sorun kalmaz oyunda herşey full. ben 2 dvd lik versiyonunu buldum 7. bölümdeyim