cihadcenesiz_91 ve knight1981 isimli üyelerine geçici bir süreliğine banlanması, bir takım tartışmasından dolayı değildir. Burda herkes tarafsız ve kışkırtmak yapılması gereken son davranış. Sorun avatar yada imza değil. Mesajınızda eğer "isteyenlere gönderirim" "kınıyorum" vb. yazılar yazarsanız işte bu kışkırtmadır.Aynı zamanda knight1981 isimli üyemizin de zaten ilk mesajındaki davranışını kimsenin tasvip ettiğini sanmıyorum. Bu küçük konunun içten içe büyümemesi ve tekrarlanmaması için bu açıklamayı yapma ihtiyacı hissettim.