Arkadaslar yardimlariniz icin tesekkürler.
Ne kadar güzel managerlik yapiliyor.
peki bu Fussbal Manager deki futbolu biz oynayamiyormuyuz?
Yani mac oynarken ben gamepad ile oynamak istiyorm.Fakat ben oynayamiyorum.Oyun sanki kendi kenine oynuyor.
Bu konuda önerileriniz olacakmi?
Yoksa buda öyle bir oyunmu yoksa.
Tesekkürler.