murataytenn Arkadaşlar Eskişehirspor'un Option File'ını hazırlıyorum. Link olarak nasıl atacağımı anlatan biri olursa sizlerle paylaşmak istiyorum...
murataytenn buda resimler http://img137.imageshack.us/my.php?image=esesdk9.jpg http://img142.imageshack.us/my.php?image=eses2ix1.jpg
KocumVolkan güsel olmus (indirmedim pes yok::) ) samsunspor optionfile yapsan çok iyi olur aslında :)
murataytenn Orjinal Mesajı Yazan: KocumVolkan güsel olmus (indirmedim pes yok::) ) samsunspor optionfile yapsan çok iyi olur aslında :) Dostum yapaım yapmasına da oynamıyacaksan ne anlamıvar????
KocumVolkan Orjinal Mesajı Yazan: murataytenn Orjinal Mesajı Yazan: KocumVolkan güsel olmus (indirmedim pes yok::) ) samsunspor optionfile yapsan çok iyi olur aslında :) Dostum yapaım yapmasına da oynamıyacaksan ne anlamıvar???? :) bugun yarın elime geçecek pes ondan dedim