Sadece hız için değildir Lodmixer.Görüntü ayarları içindir daha ziyade.Örnek olarak 1-2-3-4-5 de Wide camera da, formaların arkasındaki isimler silik gözükür, veya kaptanlık bandı gözükmez.1-2-2-2-4 gibi ayarda gözükür mesela.Evet gözükse de okunmaz isimler ama olmalıdır yine de.Kaldı ki ekran kartı ve Pc konfigürasyonuna göre değişir bu ayarlar.Deneyerek bulunur.İyi ayarlar :)