sahinerdi beyler elimde gs taraftar sesleri war baya fazla ve ben bunları oyuna aktamak istiyorum nasıl olacak eğer biliyorsanız sizede göndere bilirim taraftar seslerini... yardımcı olursanız sevinirim
Metin_Oktay sen onları bir tecrübeliye gönder onlar setup halinde yapar kaliteli olur.kerim abi falan.Yoksa ben de bilmiyorum.
kaptani deryal bendede çok fazla gs taraftar sesi var ,bende nasıl oyuna atılıyo bilmiyom.okadar kişi var bitane bilen çıkar içlerinden.