of13 arkadaşlar ben fifa 2005 için türkçe yama indiriyom ama olmuo dediklerini yaporum onların bi şey olmuo açıorum dil seçme yeri çıkıo en başta türkçe yok ben ne yapayım çözüm önerisi olan yazsın