macuncu151 Arkadaşlar size bi konuda danışmak istiyrum.Yamaların nasıl oyuna aktarıcağım konusunda bir bilgim yok.Acaba pes te olduğu gibi dkz we ggs gibi proglar mı gerekiyor...? Saygılarımla