Orjinal Mesajı Yazan: oydemir
Orjinal Mesajı Yazan: Felipe²°°³
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: chaseer
bide o arka planda hep gorulen İĞRENÇ fener logosu olmasaa başka bişey olsa daha ii olmazmı ???
oydemir arkadasimiz elli kere tekrarlamis... fb logosu tsl patchiyle yayinlanmicaktir.. yani ligi kurdugunuzda arka plan resmi o olmayacak demis
nerenizle okuyorsunuz anlamadimki
Hay eline sağlık kardeşim okadarda ayrıntılı olarak ve ilk sayfada NOT olarak belirtmeme rağmen maalesef içimizde anlamayanlar çıkıyor bi arkadaşımızda iğrenç demiş ona bakacak olursak ben bi FB li olarak GS menü bile yaptım! amaç paylaşım değilmi dostlar?
Ya abi birak insanlar SAYGI DUYMAYI UNUTMUS RESMEN...
Ben her Takimin taraftarina saygi duyarim... tutugu takima neden hakaret edeyim durduk yere...
cok luzumsuz bi yorum olmus igrenc diyen arkadasin... bide burda patchi indire bilmek icin bekliyecek o igrenc dedigi takimin taraftarinin PATCHINI
Sen takma isine bak ;)
gerci isin degil HOBBINE bak ;)
Hobby olarak yapiyorsun sonucta..
KOLAY GELSIN