arkadaşlar benim bilgisayarıma fm 07 yüklerken dvd de bir açıklama vardı gölge ve dil ayarlarında değişiklik yapmam gerektiği yazıyordu yapıp değiştirdim ( ingilizce q klavye , konum birleşik krallıklar yapmam gibi ) yapıp yükledim oyun açıldı sonra klavyeyi tekrar türkçe q ya çevirdim bu seferde oyun açılmıyor nasıl düzeltebilirim yardım edebilirmisiniz