Lizarazu baska bir topige daha yazmıstım,celeron 2.6 islemci,512 ram,g-force 256 mb 5500 ekran kartında 1024 medium oynuyorum,her gun onlarca mac yapıyorum bir gram kasma yok,1024 full de oynatıyo ancak ceza sahasında cok adam olunca kasıyor