ya arkadaşlar benim 13 yaşında bi yeğenim var gs pankartlarını oyunda olmadığından oyunları oynamıyo,sizden ricam gs nin pankartlarını düzeltme yamasını rapidten yada başka bir yerden yollayabilirmisinizihemenpaylaş kapatıldığı için indiremiyorum,sizden bu ricamı kendim için deil 13 yaşındaki yeğenim için istiyorum çoçuk oyunu oynamıyo bu yüzden,lütfen sadece gs pankart düzeltme yamasını istiyorum sizden lütfen.....
not:kimseye yalvardığımız yok,dikkatli davranırsanız sevinirim...