nihatkaracayli pes 6 nın kurulu olduğu dizinde save dosyası yok nasıl açabilirim yada nasıl oluşturbilirim?
capoxfile Orjinal Mesajı Yazan: nihatkaracayli pes 6 nın kurulu olduğu dizinde save dosyası yok nasıl açabilirim yada nasıl oluşturbilirim? kardeşim bu ne acele be :) oyuna bi girde save dosyası belgelerimde kendiliğinden oluşacak ok...