marmara58 arkadaslar sıze cok kısa bır sorum oncelıkle eger baslık kırlılıgı yarattı ısem kusra bakmayın arkadaslar benım ekran kartım fx 5200 128 mb konu bu degıl soracagım su sımdı mac baslıyor arkadaslar cok cansız bır gorunum war ozellıke benı oyundan sogutan olay su arkadaslar pes 5 de futbolcuların arkadasındakı ısımler gorunuyordu ama pes6 da ısımler felan gorunmuyor dumduz bır foruma kosan adamlar.buna bır care warmı arkadaslar?yenı ekran kartı dısında bır caresı varmı:)ay basına daha var ekran kartı alamam:)bu arada tekrar kusura bakmayın bu ılk konu acmamdı cok lazım oldu dıye actım:)yoksa yıne acmazdım saygılar herkese
Mad_Dragon dostum böyle bir konu zaten vardı.bakarsan bulursun. oraya yazarsan sana daha çok yardımcı olabilirler.:)
marmara58 kardes baktım bulamadım ıste eger sen bılıyorsan bır lınk versende baksam:)yada bılen bırı yardımcı olsa cok makbule geçer