Merhaba Fifa 2007 orginali olan arkadaşlar hepinizi kurdugum turnuvaya beklerim. Turnuvaya Fifa 2007 interactive leagues menusunden girebilirsiniz. Sonra Turnuvalar bolumune giriniz.
-Turnuva başlama tarihi 5 kasim Pazar günü.
-Turnuvada herkes sadece 1 takım seçebilecek bu yuzden katılmak ısteyenler hemen kayıt olurlarsa ıstedıklerı takımla oynayabılırler.
-Maclar 30 dk ara ıle oynanıcaktır.
Daha detaylı bilgi için Turnuva lobisine giriniz ve bölge olarak Turkey seciniz "Şampiyonlar Ligi" turnuvası karsınıza cıkacaktır detaylı bılgıleri alabilir ve turnuvaya katılabilirsiniz.
Bu arada bu kurdugum ilk turnuva inşallah guzel gecer ilgi gorurse sıkca yaparız.
Hepinizi Beklerim Fifa Severler.