Fifa serilerinde geçmişden bu güne kadar her zaman tek türk takımı vardı .Galatasaray.nası oluyoda orj.oyunda böyle bi hata oluşuyor.Türkiye ligi ilk defa fifa 07 de var.Ama G.sarayın pankartları görünmüyor.inönü ,saraçoğlu stadlarının yamaları yapılıyor.Ali samiyen yaması kurulunca hata verebiliyor.Lütfen arkadaşlar...bu oyunun konpedanı kim varsa ...G.sarayla ilgili öncelikle pankart ve Samiyen stadının eklemesine bi çare bulsun.Uzman arkadaşlar ...mümkünse sizin anladığınız şekilde değil.Herkesin analayacağı türden anlatırsanız..Ör:veritabanından aktiv etmekden bahsediliyor bir çok forumda .Nerden ve nasıl olacağını yazarsanız sevinirim...