BaD BoY Arkadaslar Bana Nordicin Orjinal Exe si Lazım Bulanlar veya olanlar bana verirse çok sevinirim MSN Messenger : No-_-Fear-_-Wanted@hotmail.com
seroman ARKADAŞ OYUNU YÜKLE HİÇBİR YAMA FALAN YAPMA (NO_CD DAHİL)EA'İN PATCH'INI ÇALIŞTIR. SONRA YAPMA OKEY! BEN ÖYLE YAPTIM ÇALIŞTI.
seroman arkadaş orada iki tane patch var dvdpatch o zaten yüklenmiyo diğeri dediğim yöntemle yükleniyo