Başlattan Konami-Pro Evolution Soccer 6-Settings`e gelince gamepadden tuşları ayarlıyorum fakat oyuna girince bu tuşlar yerine kendi belirlediği tuşlarla oynamak zorunda kalıyorum .
Oyunun içinden Options - Button Configuration`dan değiştirmeye çalıştım , bu sefer de hızlı koşmayı sadece L1 ve L2 seçebiliyorum .
Sorun nedir nasıl çözerim yardım bekliyorum ..