gamerbk ya ben ali sami yeni kurdum.importladım.sonra nakhon ratchasima isimli stadın üstüne kurulduğunu buldum.ama oyunda öyle bi stad yok :S.
BeRQaY Orjinal Mesajı Yazan: gamerbk ya ben ali sami yeni kurdum.importladım.sonra nakhon ratchasima isimli stadın üstüne kurulduğunu buldum.ama oyunda öyle bi stad yok :S. aynen.......ya napcaz biri söleyebilir mi?
Mad_Dragon ARKADAŞLAR STADI KURDUĞUNUZ ZAMAN SADECE OYUN İÇİ GÖRÜNÜMÜ DEĞİŞİR.MENÜ RESMİ,STADIN ADI VS. DEĞİŞMEZ. SADECE STADIN MAÇTAKİ GÖRÜNTÜSÜ DEĞİŞİYOR.İNŞALLAH YARDIMCI OLABİLMİŞİMDİR.