cenkforce Arkadaşlar wide screende taraftarlar dümdüz gözüküyor. Bunu düzeltmenin yolu nedir? Ayrıca tüm transfer ve formaların oyuncu isimlerinin bulunduğu DENENMİŞ ve MEMNUN KALINMIŞ bir options file arıyorum.
Strojen bunu herkes arıyor, ama daha erken, çıkarsa emin ol burda yayınlanır, belki vardır, ama türkler daha yapmadığı için bizim takımlar pek iyi olmaz, biraz bekleyip türklerin yaptığını kullanmalıyız
eden şimdi kitserver yoksa yüklüyoz sonra C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 6\kitserver/lodcfg a giriyoz bütün ayarları very high yapıyoz ve böylecene seyircilerimiz düzeliyo başıma geldi ondan biliyom
Mad_Dragon arkadaşlar maalesef bunu sebebi oyunun korsan olması. eğer demosunu oynayanlar varsa görmüştür.orjinalde ve demoda böyle bir sorun yok.:(