nightforce77 Eline Sağlık kardeş Çok Güzel Olmuş.Ya Senden Bişe İsticem Fenerbahçe'nin Bu Mazinde Bir Tarih Yatar Yazılı Logosunu Koyabilirmisin Acaba?
ertuii arkadaşım bunları kitserver a attım model 113 no collar yaptım oyundan atıyo fb seçnce neden olablr acabaaa??
03Gs1905 Formalar kalecileri tamamlandıktan sonra GDB olarak hazır olacak burada.O zaman ekleyebilirsiniz..
eren_can_erez Ben Fenerbahçe 2007-08 formalarının font ve numaralarını arıyorum elinde bulunan varsa buraya koyabilir mi?
ibrahimkarakus 3 büyüklerin 2007-2008 sezonu formalarini ariyorum. bulduklarimda problemler cikiyor. lütfen formalari Dosya halinde koyan olursa sevinirim...
TheLion_GS **ya o fenerbahçenin çubuklu formasının lacivert şortlu olanı yani süper kupa finalinde giydiği formadan yokmu ?**
Mad_Dragon kaleci Serdar BJK maçında geçen sezon giydiği sarı formayı,İstanbul B.B. maçında yeni çıkan sarı-beyaz çubuklu formayı giyidi.o yüzden şimdilik kaleci formasına ihtiyaç duymuyorum :D
_DiSsMaKeR_ yha gdb si tam olan bi kitserver i oan warsa link atabilirmi yha unutmuşum bunu import etmeyi:(