ufoskop Arkadaşlar ben bu konuyu oyunda başınızdan geçen ilginç şeyleri paylaşmak ve sohbet amaçlı açıyorum.Mesela geçen gün oyunu oynarken röportajda oynadığım maçta bize karşı haksız penaltı verildiğini söyledim medyaya.Futbol federasyonuda benim yanlış olduğumu söyledi ve penaltı kararının haklı olduğunu bildirip gelecek maçta takımımı yönetemiyceğimi söyledi:D diğer maça geldiğinde ciddende öle oldu sadece oyunu izleyebildim yardımcı teknik direktör oyunu yönetti:D derimki:bundan sonra yaptığınız yorumlara dikkat edin:D sonra stadyuma seyircilerin arasına gidersiniz:D sizinde böle ilginç anılarınız varsa buyrun paylaşın.....
tevfik92 hocam senin ing baya gelişmiş biz daha o kadar bilmiyoz ama galatasaray ı yenip siper kupayı kazandım Beşiktaş JK:cool: :rolleyes: