oydemir PES 6 Bundesliga Patch v0.75 (ALINTIDIR!) File: Buli-Pack_v075.rar DownloadLink: http://rapidshare.com/files/1739586/Buli-Pack_v075.rar.html ----------------------------------------------------------------------------------------------
scorpion_112 yama güzel dostum tşk bişey soracam bu amblemleri nasıl değiştiriyoruz pes6 da setting de yok bole bi yer ggs de mi cevaplarsan sevinirim
Lizarazu cok guzel,koskoca bundelisga olmadan bu oyunun zevki cıkmıyordu,simdi daha guzel oldu gercekten
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: ANIL67 bayern munchen'i oraya nası koyabılırım ya arkadaslar. Arkadaşım Bayern münchen kadrosunu Edit register playerr bölümünden Bundesliga grubuna transfer etmen lazim eğer beceremem diyosan ben Bundesliga için yeni optinfile yapıyorum onu bekle derim saygılar..
Felipe²°°³ Orjinal Mesajı Yazan: _Sniper_ Adamlar hemen çıkardılar kendi liglerini ya :) Hakket bu ne hiz ya Inanilmaz... Helal olsun valla bi an alman olmak geldi icimden :D
kunses oydemir arkadasım ben dosyayı ındırdım ellerıne saglık,ama nasıl kurcagı hakkında bılgı verırmısın bana dkz studıo falan mı kullancaz
juniyear arkdaşlar güzel çalışma araştırmış bulmuşsunuz teşekkürler ama nasıl kurulacağını bilsek daha güzel olacak:)
Fifa_delisi10 oyuna bak ya sadece yamalarla ayakta durmaya çalışıyor konami silent hıll gibi güsel oyunları we bir çok oyunu yapmayı bilioda sıra pes gelincemi işin cıvığını çıkarıyor ! bu oyunu patchsiz oynamktansa sensible soccer war küçük küçük adamlar onu oynarım 10000 kat daha iyi gerçi patch de olsa bişeye yaramıyo hatalar dolu oyundan atma vs büssrü sorun oyunun o kadar kötü eskikleri warki patagonia diye birtakım we pes utd gibi saçma takımlar war sanki konami pes çalışanları kendi aralarında bir takım kurmuslarda ismini oyunu yansıtmıslar böyle bi olay yok ! lisans konusundan hiç bahsetmiyorum bile herşey ortada chelsea gibi suan dünyanın en iyi takımı olan bence ! bu takımın oyunda lisansı yok yama diceksiniz herşey yamamı bu oyun için ! dk da bir yama silip mi yüklücek insan ? bir fifamanyağı olarak oyunu aldım oynadım en son zorluk seviyesinde oynadım belli bir süreden sonra bu oyun bıktırıor atmosfer denen bişe yok takımla dalga geçme oley sesleri wow sesleri ingilteredeki maçlardaki hiçbirisi yok desem yalan söylemem heralde neyse HER YÖNÜYLE FİFA FOREVER EA
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: Fifa_delisi10 oyuna bak ya sadece yamalarla ayakta durmaya çalışıyor konami silent hıll gibi güsel oyunları we bir çok oyunu yapmayı bilioda sıra pes gelincemi işin cıvığını çıkarıyor ! bu oyunu patchsiz oynamktansa sensible soccer war küçük küçük adamlar onu oynarım 10000 kat daha iyi gerçi patch de olsa bişeye yaramıyo hatalar dolu oyundan atma vs büssrü sorun oyunun o kadar kötü eskikleri warki patagonia diye birtakım we pes utd gibi saçma takımlar war sanki konami pes çalışanları kendi aralarında bir takım kurmuslarda ismini oyunu yansıtmıslar böyle bi olay yok ! lisans konusundan hiç bahsetmiyorum bile herşey ortada chelsea gibi suan dünyanın en iyi takımı olan bence ! bu takımın oyunda lisansı yok yama diceksiniz herşey yamamı bu oyun için ! dk da bir yama silip mi yüklücek insan ? bir fifamanyağı olarak oyunu aldım oynadım en son zorluk seviyesinde oynadım belli bir süreden sonra bu oyun bıktırıor atmosfer denen bişe yok takımla dalga geçme oley sesleri wow sesleri ingilteredeki maçlardaki hiçbirisi yok desem yalan söylemem heralde neyse HER YÖNÜYLE FİFA FOREVER EA 3 gün sana izin.Git doya doya FİFA oyna.Sonra insanların kararlarına saygı duymayı öğrenmiş bir birey olarak geri dönersin.Ben de PES oynuyorum aynı zamanda FIFA'da.İkisinin de iyi tarafları var kötü tarafları olduğu kadar.Herkesin görüşüne saygı duymak zorundasın.FM2007 ve CM2007 fanatikleri sizin gibi hiç tartışmıyorlar nedense..