anladım o siteyle ortak işler yapıosunuz die biliodum ondan yazmıstım nese saol
hata oyunun içinde 5dk oynadıktan sonra hata verip cıkıyor sanırım mac motorundan kaynaklanıo oyunu unistal etmeme rağmen spiker türkce sanırım onu halledersem sorun cözülcek ama nasıl