Lugano'ya yumurtalı kutlama

Fenerbahçe yarın sahasında oynayacağı Gaziantepspor maçının hazırlıklarını, akşam basına kapalı yaptığı tek antrenmanla tamamladı. Sarı-lacivertliler antrenmana düz koşu ile başladı. İrfan Saraloğlu yönetiminde koordinasyon çalışmasının ardından 5 - 2 oynayan futbolcular, takım halinde 20 dakika süreyle çalıştı.
Antrenmanın ana bölümünde ise iki takım halinde teknik ve taktik bir çalışma yapan futbolcular, dar alanda yapılan taktik ağırlıklı maç ile çalışmalarını tamamladı.
Tedavisi devam eden Rüştü, zaman zaman kaleye geçti. Antrenman sonrası doğum günü olan Uruguay'lı futbolcu Lugano'ya, takım arkadaşları un ve yumurtalı kutlama yaptı.
Fenerbahçe, yarın sabah ter idmanından sonra kampa girerek, maç saatini bekleyecek.
Daha öncede sölemiştim bayılıom bu fb idmanlarına :D:D