Arkadaşlar bakın gıcıklıktan falan değil . . .
Ben bi-kaç güne kadar bununda içinde bulunduğu geniş kapsamlı bi yama çıkartacağım.
Bi arkadaş formaları neredn bulduğumu söyledi bende bu forumdan buldum dedim.Hatta arkadaşın ismini de verdim.
Wedo_R_ kardeşimizin bölmünde var formaların çoğu.
2.si sizler bana bu yamayı nasıl yaptığımı soryorsunuz . . .
Geçen gün başka bir bölümde oyuna fec ekleyememekten yakınan arkadaşlara oyuna nasıl face ekleyecekleri konsuunda detaylı bir yazı yazdım.
Ancak bizimkiler armut piş , ağzıma düş felsefesiyle yola çıktıkları için hiç biri dikkate almadı bu yazdığımı.
Bu yüzden bende bi daha böyle birşey yapmayacağıma dair karar aldım.
Ben sizlere isteyip istemediğinizi soruyorum sizler bana ne anlatıyorsunuz.
Haksızsam haksızlığımı söyleyin de bende bileyim
