Arkadaslar Pes 6 CD den yükledim,Daemon Tools la fln yaptım ama oyunu acmaya calısınca asağıdaki uyarıyı veriyor ve acılmıyor. CD de bide p ile baslayan bi prog. var onu da mı kullanmak gerekiyor, eğer öyleyse nasıl yapılıyor lütfen Nasıl yükleniyor yardım edin yapanlar varsa... :(
