santiago11 manager modunda galatasarayı seçtim.kendi evimde oynadığım maçlara seyirci gelmiyor bilet fiyatlarıda düşük.sorun nedir söylermisiniz.şimdiden çok teşekkürler...
_TaYFo_ Konu başlığın uzun,hemen değiştir aksi taktirde konu kilitlenecek bu arada forum kurallarını oku http://soccercenter.net/Index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=37539