anil456 arkadaşlar bana birisi bu programla 3. ve gk formalarını eklemek için burdan nasıl açacağımı anlatabilirmi?ve birde sonra 3. formanın fontunu nasıl ekleyeceğim.belki fazla olduma birde faceleri nasıl ekleyeceğimi anlatırsanız daha ne isterim ki...şimdiden teşekkürler...
bart_ Başlık hatalı, başlığını dğeiştir istersen. Ayrıca bende merak ettim bu konuyu,nasıl yapacağız bunları özellikle font numaralı ?