Ray Allen_20 arkadaşlar elimde attığım nefis goller var ama nasıl videoya çevireceğimi bilmiyorum...yardım ederseniz sevinirim...şimdiden teşekkürler...
Curcuna videoya çevirmene gerek yok replay dosyanı göndereceksin gol yarışması için Ama yinede söyliyim burdan Fraps' indir oyun içinde F9'a basarak videonu kaydet;)