torn@do arkadaslar.. korsan patch ı indirdim ama fifa.exe diye bir problem veriyor. nordic falan dediniz ama nasıl indireceğmi bilemiyorum nordici.. nasıl patch ı yükleyecem bilemiyorum.. lütfen bir yardımcı olurmusunuz??