avukatahmet1 arkadaşlar artık pes takılmak istiyorum.Fakat tuşlara halen yabancıyım.Fifada adam kaçırmak için bir tuş vardı.Peste bunu nasıl ayapacağım.Ayrıca neden her vurduğum şut dağlara taşlara gidiyor.Bunu hassaslık ayarı yokmu
Zizou.TR tuş ayarını program files dan oyunun kurulu oldugu klasör e git setting dosyasını aç ayarla adam kaçırma tuşu klavyede bilmiyorum oyuun kolunda üçgen kola göre deişiyo bazılarında sayı yazıyo en yukarıdaki tuş
Kokane Vallaha bende bu sene PES oynayim dedim. Ilk iki seviye asiri kolay, sonraki seviye hemen acaip zorlasiyor, cok zor gol atiyorum. En büyük sorunum rakip benden kolay top caliyor ama ben tackle yapamiyorum. Yapiyorumda topu kapamiyorum.